TessaPhoto

Alla inlägg under mars 2011

Av Tessa Pohjanen - 31 mars 2011 22:28

Hejsan!

Har varit i Kåbdalis hela dagen med skolan, så kul! :) Efter det blev det sista träningen inför tävlingen, är såå sjukt trött just nu, sitter med tandborsten i munnen och oroar mig för ett arbete som ska vara klart imorgon som jag inte gjort klart.


Skulle bara säga att jag gjort en vlogg men kommer inte hinna lägga ut den, ska ytill Funland imorgon över helgen så det blir tyvärr ingen uppdatering!



Ska gå och lägga mig nurå, SES GUYS  


kram

Av Tessa Pohjanen - 30 mars 2011 07:12



Någon som har tips på en bra extern blixt?`Ska kanske få en och behöver de tips jag kan få! Om ni har en extern blixt och isåfall, är den bra/dålig?


(Jag har en Nikon D40)


Komentera!

Av Tessa Pohjanen - 29 mars 2011 17:19

Hejsan!

Kommer precis från Kulurenshus, har varit där med Klara, Elina och Sofia för att studera som jag säger :) ska snart på träning på Hälsanshus, det är ju sista fristående träningen inför tävlingen! Det ska verkligen bli jätte roligt att åka och tävla i Rovaniemi, vi åker vid tre tror jag på Fredag.Vi ska också bada på äventyrsbad, Haha :)


Idag kommer jag inte hinna göra någon vlogg utan vi får se när det blir!

  Vi ses sen, kram!


hejs

Av Tessa Pohjanen - 28 mars 2011 20:41

Hejsan!

Hade tänkt göra en vlogg om ett tag om min kamerautrustning, fick nämligen en kommentar om att jag skulle göra det. Men får bli senare är lite upptagen just nu med läxor, facebook och skype :) Har även Chuck lan med oskar, jesper och Klara inte för jag ser något men :)


Imorgon har vi musikprov, är inte så jätte taggad precis men vi kör :)


är jätte taggad till sommaren så jag får fota den efterlängtade sommaren! då ska ni få bilder! :3 Har typ världens foto inspiration, gör en vlogg imorgon när jag kommer från kulturenshus, ska dit för att plugga. Eller kan inte lova något, vi får se! :)

 

KRAM

Av Tessa Pohjanen - 27 mars 2011 15:13

Hejsan! glömde att säga att jag har varit i stugan hela helgen så har inte haft tillgång till något internett, ahr iallafall haft det bra, fotat och åkt skidor. Har också ganska nyss köpt ett par jeans


  kul att man inte ser något, men men fick också ett läppbalsam och ett ritblock. Ska prata lite på skype nurå, ses!

Av Tessa Pohjanen - 23 mars 2011 07:07

Godmorgon!

Vet inte varför jag bloggar nu, men. Ska iallafall kliva upp precis. Idag ska jag nog bara hem efter skolan ochj plugga lite, så kanske blir lite bloggning!


Kan tipsa er om två fotobloggar som jag tycker är riktigt bra, fast ni kanske redan läser dem?


http://linafoto.blogg.se/

och

http://michaelaf.blogg.se/


Ses efter school, Bye


Av Tessa Pohjanen - 22 mars 2011 21:58

Hejsan!

Har precis sett klart på DH <3

Första dan på skolan som brunett, eller vad jag nu har för hårfärg, det är som en blandning mellan rött, brunt och svart men jag gillar det! Alla tyckte iaf det var jätte fint!


Föresten, om jag inte berättat det så ska mitt lag till Finland om typ 1 och en halv vecka och tävla. Vissa kommer åka i minibussar där det får plats 8 och en del i bilar, får se hur jag gör, hoppas på minibussen! :) 


från blont till riktigt mörk brunt!

   

Imorgon blir det iallafall skridskor och pluggning när jag kommer hem.


Alltså åh på natten vaknade jag klockan 3 av att jag vaknade av en mardröm, inte för att den var så läskig, jag var i ett rum och typ sökte strumpor och så öppnades en dörr och jag sprang ner för trappan men var iallfall jätte rädd när jag vaknade så hade på TVn hela natten (Y)


Godnatt, ska se lite på Cougar town nu och se litt på Solsidan, SES! <3

Av Tessa Pohjanen - 21 mars 2011 14:31

Hej! Jag är med och tävlar hos http://idagabrielsson.se/ för att vinna detta fina smycke från http://www.designbylina.se/ Gå in på båda sidorna du också! :)

KRAM!

Presentation


Hej och välkommen till min blogg, här kommer du få läsa om mig, fotografering, dagboksinlägg, mina åsikter om saker och ting och även bilder på mina foton såklart!

komentera!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards