TessaPhoto

Alla inlägg under maj 2011

Av Tessa Pohjanen - 27 maj 2011 19:56

Jaaa, två veckor kvar till Mallorca nu så då fixas bloggen! Måste säga att jag saknar att blogga. Har hur som helst varit på stan idag och köpt lite smycken och ett par skor. Men det får ni se när bloggen startar upp igen!


Håll utkik :)

Av Tessa Pohjanen - 21 maj 2011 21:42

Ursäkta bloggens sega uppdatering. Men ska skaffa en ny blogg som ni vet. Därför har jag just nu bloggpaus så ni vet, men kika in snart igen så länkar jag den nya bloggen! <3

Av Tessa Pohjanen - 17 maj 2011 22:51

Ursäkta bloggningen, men har bara pluggat med Sofia och Fli idag :) Sedan var det träning, Hur som helst funderar jag på att skaffa en ny blogg (igen) På blogg.se (igen..) Jag vet att jag bytt några gånger men ska när jag får tid göra en header och fixa med designen där, men säger såklart till när!


Har ni hört förresten att världen går under på Lördag? Tänkte bara så att vi vet.


här är hemsidan...http://www.wecanknow.com/

http://tv.expressen.se/nyheter/utrikes/1.2430550/profeten-jorden-gar-under-pa-lordag


kram

Av Tessa Pohjanen - 15 maj 2011 11:09

Tjuv tog stegen upp till fönster


Luleå. En datorstöld har inträffat i Luleå under natten till lördagen.

Det är Montessoriskolan vid Nya läroverket på Bergviken som drabbats av stölden som har skett under natten till lördagen.

Tjuven eller tjuvarna har rest en stege mot ett fönster och på detta sätt tagit sig in i lokalen där datorer fanns.

Efter vad det verkar på lördagsförmiddagen är det en dator, en Mac, som blivit stulen. Dessutom saknas pengar som eleverna fått in på försäljning av skoltröjor.


Whaat? :o Undra vems dator det är..

Av Tessa Pohjanen - 14 maj 2011 22:12

Hm, kan denna vara ett hot mot oss?...

Av Tessa Pohjanen - 14 maj 2011 20:36

Alltså jag kommer dö när jag ser den där filmen! kommer sakna HP så sjukt mycket! Visst har man kvar alla filmer och böcker men tanken av att det är slut är hemskt. Jag har vuxit upp med harry potter filmerna och älskar de fortfarande, vet varenda mening. Jag älskade den senaste, del 1 och hoppas att 2an blir lika bra! Finns INGA bättre filmer...!!

Av Tessa Pohjanen - 14 maj 2011 18:09

Jaha, Norge gick tydligen inte vidare? Såg det först nu!

Av Tessa Pohjanen - 14 maj 2011 17:09

Hej!

min uppdatering har varit låg, jag vet. Idag tror jag att det inte blir någon uppdatering, har ingen blogglust just nu. Har iallafall varit på träning idag på träningsverket för friståendeträning :) cyklade dit och tillbaka, soligt men lite blåsigt.


Taggar verkligen Eurovison ikväll! nu hejar vi på sverige! <3


Sen Finlands låt tycker jag är bra!, så söt <3

Sen tror jag att Irlands låt kommer gå långt, helt okej låt iallafall..

SEN tror jag att det kommer gå ganska bra för Norge också...

Presentation


Hej och välkommen till min blogg, här kommer du få läsa om mig, fotografering, dagboksinlägg, mina åsikter om saker och ting och även bilder på mina foton såklart!

komentera!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards