TessaPhoto

Direktlänk till inlägg 14 maj 2011

Harry Potter

Av Tessa Pohjanen - 14 maj 2011 20:36

Alltså jag kommer dö när jag ser den där filmen! kommer sakna HP så sjukt mycket! Visst har man kvar alla filmer och böcker men tanken av att det är slut är hemskt. Jag har vuxit upp med harry potter filmerna och älskar de fortfarande, vet varenda mening. Jag älskade den senaste, del 1 och hoppas att 2an blir lika bra! Finns INGA bättre filmer...!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tessa Pohjanen - 30 september 2011 23:56

till dig som ringde angående komentaren så var det min kompis, tack för omtänksamheten :) ...

Av Tessa Pohjanen - 21 juni 2011 21:40

Japp!, sa ju det! Den nya bloggen är igång nu, bestämde mig för att ha samma namn som den här bloggen, klicka bara på länken så kommer ni dit! http://tessaphoto.blogg.se/ ...

Av Tessa Pohjanen - 6 juni 2011 19:38

Kan helt enkelt intw hålla mig från bloggen, men snart åker jag iväg utomlands (Fredag!) och efter det, då ni! :) Har för första gången kunnat ladda in allt från mobilen! Alla videor så det kommer ni få se, helt klart!   Vi ses efter Spanien då j...

Av Tessa Pohjanen - 27 maj 2011 19:56

Jaaa, två veckor kvar till Mallorca nu så då fixas bloggen! Måste säga att jag saknar att blogga. Har hur som helst varit på stan idag och köpt lite smycken och ett par skor. Men det får ni se när bloggen startar upp igen!   Håll utkik :) ...

Av Tessa Pohjanen - 21 maj 2011 21:42

Ursäkta bloggens sega uppdatering. Men ska skaffa en ny blogg som ni vet. Därför har jag just nu bloggpaus så ni vet, men kika in snart igen så länkar jag den nya bloggen! <3 ...

Presentation


Hej och välkommen till min blogg, här kommer du få läsa om mig, fotografering, dagboksinlägg, mina åsikter om saker och ting och även bilder på mina foton såklart!

komentera!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards