TessaPhoto

Alla inlägg den 25 april 2011

Av Tessa Pohjanen - 25 april 2011 23:32

    Bra kvalitét på bilderna här! Har iallafall rensat ut en hel del från garderoben, detta ska alltså slängas, men garderoben blev iallafall riktigt fin! kan lägga ut en bild imorgon efter....praoen!


Vi ses imorgon <3

Av Tessa Pohjanen - 25 april 2011 11:31

klickade presic hem två jätte fina smycken, en två fingrad (säger man så) ring med ett snett kors och örhängen med kors, älskar de redan! <3

Av Tessa Pohjanen - 25 april 2011 11:22

Hade igentligen tänkt gå på stan idag men kom på att jag skulle till Kyrkbyn och grilla och hjälpa de att kratta. Kör på en dagens outfit...


Ska kratta men orkade inte ha på mig typ mjukisbyxor.


Föresten börjar första praodagen imorgon, är typ väldigt nervös...OCH vi skulle ha fått våra busskort, men nä det har vi inte! man får väl hoppas att vi överhuvudtaget får dem...! Första veckan blir det Ataljé Grodan och den andra veckna Hertsö miljögård, fråga inte vad man gör där, för det vet jag inte, typ klappar får...



 

Bara därför var jag tvungen att lägga in en bild på ett får...


Okej, innan detta inlägg blir helt katastof säger jag hejdå! vi ses

Presentation


Hej och välkommen till min blogg, här kommer du få läsa om mig, fotografering, dagboksinlägg, mina åsikter om saker och ting och även bilder på mina foton såklart!

komentera!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12
13
14
15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards