TessaPhoto

Alla inlägg den 7 mars 2011

Av Tessa Pohjanen - 7 mars 2011 21:45

Hejsan igen! :) Har pluggat nu så känns helt okej nu. På Torsdag ska iallafall jag tillKassa till min farmor och farfar, min familj och Strand familjen :) Sedan på Fredag drar vi till Ylläs, en skidresort i Finland, såå taggad! :D Det är första gången jag kommer få åka kabinlift eller "ägg" som Klara säger haha, 8 platsers lift. Som ni ser , bara en som syns på bildenSaunagonola is just like all the other gondolas, except that it is equipped with a sauna

Haha asså åh, taggad till max


Ses!

Av Tessa Pohjanen - 7 mars 2011 18:15

Ja NU är jag hemma!


Äntligen har jag en macbook! jag är kär <3 älskar verkligen den :D Däremot måste jag plugga på ett prov jag ska ha i morgon i HK som inte kommer gå så bra tror jag...Mac-utbildningen var i alla fall bra, vi fick i alla fall väldigt mycket fika :) 


I morgon på morgonen ska vi direkt till tekninkenshus för att...okej jag vet inte vad vi ska göra där, typ prata med forskare. 

  

Hoppas ni har haft en bra dag, bloggar mer sedan, heiidååå

Presentation


Hej och välkommen till min blogg, här kommer du få läsa om mig, fotografering, dagboksinlägg, mina åsikter om saker och ting och även bilder på mina foton såklart!

komentera!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards