TessaPhoto

Alla inlägg den 9 mars 2011

Av Tessa Pohjanen - 9 mars 2011 20:18

Godkväll!

Har precis duschat, igen. Ofta man duschar två gånger per dag?...Jag måste verkligen packa nu, men så jobbigt att kliva upp ur sängen! Sitter och pratar med Sofia på Skype just nu (:


Idag efter skolan åkte jag och Klara hem till Elina för att jobba på engelskan, gick väl helt okej, Haha. Men herregud vädret idag, vi blåste ju nästan bort jag vi gick där. jag med en ryggsäck med en dator och skridskor, superkult.


Imorgon blirre att åka till Ylläs då, eller till Kassa och sen Ylläs, kuuuul :D Jag kommer inte blogga något där eftersom att de inte har något internett. 

  Bjuder på den där!



KRAM

Av Tessa Pohjanen - 9 mars 2011 08:05

Godmorgon!

Blev tillslut trött igår, vääldigt trött så ställde klockan för tidigt. Bestämde mig för att ställa klockan på andra sidan av rummet för jag sommnar alltid om direkt efter att jag stängt av den...Det fukade iallafall så jag hann duscha också :)


Idag ska vi åka skridskor på skolan, var iaf skiitkul förra gången. Har lite ont i halsen men det går nog fint ändå. Btw så skaffade jag Skype igår (efter?!) och satt och pratade i typ flera timmar. Intressanta saker jag sitter och skriver här för att jag inte har något annat att göra.


  Ses


Presentation


Hej och välkommen till min blogg, här kommer du få läsa om mig, fotografering, dagboksinlägg, mina åsikter om saker och ting och även bilder på mina foton såklart!

komentera!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards