TessaPhoto

Alla inlägg den 1 maj 2011

Av Tessa Pohjanen - 1 maj 2011 11:07

Hejsan! Sitter i stugan och har ätit lunch...Jagvet! Lunch NU, vääldigt ovanligt för oss att äta lunch 11. Iallafall fyllde mamma år igår så det var folk här och firade. Har lite bilder som jag inter kommer hinna ladda upp idag men kanske imorgon, vi får se. Jag sprang förbi lilla köksboden igår och köpte jordgubbar doppade i choklad och någon annan choklad som det var glass i till mor.


Vi brände en stor brasa som var i vattnet så det hade blivit översvämning (som vanligt) så sjukt höga lågor det var, vi kommer se på bilderna sen.

Idag ska jag íallafall fota min pappa och hans två bröder idag och sen träning! :D Sen blir det på måndag prao på Hertsö miljögård så jag tror det blir en bra vecka. På måndag blir det föresten städning på storheden med laget, rätt så kul ändå! :)



6 veckor kvar tills vi åker utomlands! <3


Vi ses sen! <3 kram

Presentation


Hej och välkommen till min blogg, här kommer du få läsa om mig, fotografering, dagboksinlägg, mina åsikter om saker och ting och även bilder på mina foton såklart!

komentera!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards