TessaPhoto

Alla inlägg den 7 maj 2011

Av Tessa Pohjanen - 7 maj 2011 08:08

Är något jag vill uppleva. Jag tror inte jag någonsin har gjort det, eller iallafall inte vad jag minns. En ludic-dröm är en dröm då man själv kan kontrollera vad som händer, man vet att man är i en dröm och kan göra nästan vad som helst, hur coolt är inte det?


Vaknade för ett tag sedan, nu är klockan 8.11 och jag trodde att jag vaknade jätte sent, men jag kunde inte och var pigg efer min otroligt hemska dröm.

I drömmen var jag med eva longoria (den bra biten, Haha) Hon hade sett att en gubbe hade tagit bilder på henne så hon sprang till honom men då kom en hund springande efter oss, så jag började springa. Sen blev det lite för komplicerat där ett tag och jag, hunden, en katt, klara, min familj och några fler gick för att avliva hunden, jag minns att jag var jätte ledsen för det.


När vi sedan kom fram till "sjukhuset" fanns inget där utan det såg ut som en grotta ungefär. Där stod det massa folk som alla i kör ropade "avsluta nu, avsluta nu, avsluta nu!" det var inte hunden som skulle avlivas, det var vi, vilket jag inte ännu hade fattat.


Vi gick på en "väg" mellan allt folk som skrek in i ett rum. Där stod barn med halsen runt snaror som väntade på att bli hängda, de matade på med barn som bara skulle dö. Då de blev lediga sprang klara och frida fram och jag skrek till dem, men jag såg dem dö, men jag ville inte dö och försökte springa ut vilket inte gick så bra


och där tog drömmen slut, uuh vilken hemsk dröm det var!! D:


hoppas ni haft bättre drömmar än jag, godmorgon!

Presentation


Hej och välkommen till min blogg, här kommer du få läsa om mig, fotografering, dagboksinlägg, mina åsikter om saker och ting och även bilder på mina foton såklart!

komentera!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards