TessaPhoto

Direktlänk till inlägg 19 mars 2011

Dreams

Av Tessa Pohjanen - 19 mars 2011 09:42

Godmorgon!

Nu är klockan 10.05 Idag hade jag två riktigt bra drömmar. Den första handlade om att det var en tävling om vem som kunde hålla andan längst i en pool. När jag tänkte att jag inte klarade mer försökte jag av någon orsak ta ett andetag under vattnet. Det underliga var att jag fick luft. Det var som att jag andades vanlig luft så jag simmade ner till botten igen. En efter en steg upp till ytan och jag bara satt kvar.


Tillslut efter kanske en kvart kom det svå sjukvårdsdykare och tog ett blodprov på mig för att se om allt var okej och så sa dem:"Du skulle bli chokad av att äta en tårta just nu" Haha varför skulle man säga så? Iallafall satt jag där i en timma och steg sedan upp ut vattnet. Sedan blir det rätt komplicerat alltihop, inget trodde iaf på mig


Efter ett tag kom jag på att jag kunde trolla, jag kunde få saker att röra sig med harry p-trollformeln "wingardium leviosa" haha så colt var det! När jag sedan skulle visa alla att jag kunde andas under vattnet var allt vatten borta.


Min andra dröm hände ihop med den första så vet inte om det var samma...Den började med att jag som jag kom ihåg den sprang i en skog. Jag bara sprang tills jag kom ut på isen. Nä jag vände mig om såg jag en pingvin på en sten vid en stuga och blev ungefär lika överaskad som jag skulle bli just nu om en pingvin hoppade in i mitt rum. Det konstiga var att vid stugan var det sommar och jag stod ute på isen. Sedan såg jag någonting som jag trodde var en hägring eller någonting för plötsligt kom en kontig varelse gående mot mig. Det var en varelse som var större än en häst med svarta och vita virvlar och snirklar i ansiktet. Resten är svårt att förklara, jag fyllde år samma dag och fick värdeln sämsta presenter...Resten är alldeles för komplicerat!


DETTA LÅNGA DRÖM INLÄGG skrev jag för min egen skulle för att jag ville komma ihåg, tack till er som läste anyway :D


Big hug! <3




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tessa Pohjanen - 30 september 2011 23:56

till dig som ringde angående komentaren så var det min kompis, tack för omtänksamheten :) ...

Av Tessa Pohjanen - 21 juni 2011 21:40

Japp!, sa ju det! Den nya bloggen är igång nu, bestämde mig för att ha samma namn som den här bloggen, klicka bara på länken så kommer ni dit! http://tessaphoto.blogg.se/ ...

Av Tessa Pohjanen - 6 juni 2011 19:38

Kan helt enkelt intw hålla mig från bloggen, men snart åker jag iväg utomlands (Fredag!) och efter det, då ni! :) Har för första gången kunnat ladda in allt från mobilen! Alla videor så det kommer ni få se, helt klart!   Vi ses efter Spanien då j...

Av Tessa Pohjanen - 27 maj 2011 19:56

Jaaa, två veckor kvar till Mallorca nu så då fixas bloggen! Måste säga att jag saknar att blogga. Har hur som helst varit på stan idag och köpt lite smycken och ett par skor. Men det får ni se när bloggen startar upp igen!   Håll utkik :) ...

Av Tessa Pohjanen - 21 maj 2011 21:42

Ursäkta bloggens sega uppdatering. Men ska skaffa en ny blogg som ni vet. Därför har jag just nu bloggpaus så ni vet, men kika in snart igen så länkar jag den nya bloggen! <3 ...

Presentation


Hej och välkommen till min blogg, här kommer du få läsa om mig, fotografering, dagboksinlägg, mina åsikter om saker och ting och även bilder på mina foton såklart!

komentera!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards