TessaPhoto

Alla inlägg under april 2011

Av Tessa Pohjanen - 20 april 2011 14:16

Hejsan!

Är hos Sofia nu, bloggar när jag kommer hem!

 

Av Tessa Pohjanen - 19 april 2011 15:09


Hej! 

Var precis ute och fotade lite, låg väl på marken och så, men vet ni vad? Jag brydde mig inte, haha ;)  Fick till några bilder som jag tyckte blev helt okej iallafall. Snacka om att jag hållt på med kameran mycket idag, den har slut batteri och jag laddade den i förrgår eller igår kanske det var? Hur som helst, måste packa och ladda kameran nu, vi ses <3 


Fotografering med tema kort skärpedjup (hög bländare)


Bild 1

Nikon D40

Iso:400

Vitbalans: Auto

Slutartid: 1/250

Bländare:5,6

   

Bild 2

Nikon D40

Iso: 800

Vitbalans:Auto

Slutartid:1/500

Bländare: 10

 

Bild3

Nikon D40

Iso: 800

Slutartid: 1/1600

Bländare: 5,6

Vitbalans: Auto



KRAM

Av Tessa Pohjanen - 19 april 2011 13:26

Har sjukt mycket fotoinspiration, men ändå inte. Vill fota, men hur mycket finns det igentligen att fota på Klintbacken? Som vanligt sitter alla grannar ute och jag tycker inte det är så kul och typ: "Åh, en blomma" och så lägger man sig ner på marken när alla grannar typ:....ok. Vet inte om de tänker så och sen detta att det alltid ska börja prata med en också! ännu värre! "Oj, vilken fin kamera, hur går det, har du fotat länge? Haha, kul! visst ibland kan det vara ganska gulligt men rätt jobbigt också, men det som är jobbigast är när det bara sitter och strirrar, har du aldrig sett en kamera förut?..

Av Tessa Pohjanen - 19 april 2011 08:25

Hejsan!

Idag måste jag packa eftersom det blir rätt många dagar i stugan till påsk. Som ni kanske märkt har jag försökt lägga upp lite mer fotografiska bilder, blir mycket roligare att blogga då! Vad tycker ni?


Nu ska jag iallafall klä på mig och sedan möjlgen gå ut och gå, vi får se. Senare på kvällen blir det även gymnstik, vi ses!

     

Av Tessa Pohjanen - 18 april 2011 21:30

         Hej, hade en lite photoshoot med fina Sofia, här kommer en del av bilderna, ursäktar den sista då jag hade vänt den men blev felvänd i bloggplatsen.

Fina flickahttp://sofiaizabelle.blogg.se/


Kraam

Av Tessa Pohjanen - 18 april 2011 14:46

      Ja, ännu ett reflexskärminlägg, vet att jag redan gjort ett men det var ju inte så bra precis, så kör ett till bättre!

  kartong   tejp och sax   folie     klaart

Av Tessa Pohjanen - 18 april 2011 12:58

Hejssan! idag ska jag vara med sofia och ska en sväng på Stadium. Det kommer upp en inlägg vid tre tiden ungefär, om vad får ni se! håll utkik


Vi ses då,

Av Tessa Pohjanen - 17 april 2011 20:39

     


          alltså

Alltså vad är dettta för hus, "dårhuset" med skor hängande från taket och mycket andra konstiga saker...


       

<3      <---Hej jag är cool    

<3              


Alla bilder är tagna under Fredga,Lördag och Söndag, ingen är redigerad utan taget direkt i svartvitt, kanske inte de bästa bilderna, men något iallafall! :)


Ha en bra kväll, kram

Presentation


Hej och välkommen till min blogg, här kommer du få läsa om mig, fotografering, dagboksinlägg, mina åsikter om saker och ting och även bilder på mina foton såklart!

komentera!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12
13
14
15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards