TessaPhoto

Alla inlägg under april 2011

Av Tessa Pohjanen - 17 april 2011 17:49

Hej! Har kommit hem från Klara nyss. Vi har haft jätte roligt och gjort så sjukt mycket! Sett film, skrattat, pratat, gått från björks, gått på stan, ätit på subway, ätit på Exotic, fotat, druckit milshake, lyssnat på musik, ätit chips, sovit, irriterat oss på en liten kille som slog och spottade på oss, kastat upp gosedjur på ett tak som sedan jag var tvungen att ta ner med en kvast, solat, varit på datorn, sprungit i lera och så mycket mer! Haha var kul iallafall! Hoppas ni också haft det kul! Bilder tror jag det blir att ladda in idag.


Blir inget träning idag är så himla trött och ont i huvudet. Dock börjar träningen först 7 men var tvungen att bestäma mig nu för att mina föräldrar skulle åka till storheden och till Kyrkbyn och sen direkt köra mig, varför skrev jag just detdär...Iallafall ska jag sova nu eller något, ses <3 

         

Av Tessa Pohjanen - 16 april 2011 14:05

Hejsan!

Nu är jag hos Klara och snart ska vi gå till ica supermarket porsön för att handla grejs :) Ska även sova över här så blir nog inte så mycket uppdatering. Jag cyklade hit och det var så jobbigt, det blåser riktigt mycket här! När jag kommer hem blir det att ladda in bilderna från kameran :)


  Vi ses! <3

Av Tessa Pohjanen - 15 april 2011 08:10

Ja, idag ska vi till bodensbadhus innan påsklovet! :) Igår tog jag med kamern till skolan, så blev en hel del bilder där, kan lägga upp någon dag! Sen blir det till stan med Bella och Fli för att köpa mat och sedan till Bella för att ha twilight maraton, äntligen! :D


Sen ska vi till mig för övernattning :).


Sen imorgon (fullbokad helg känner jag) ska jag till Klara för ett litet party, party, Haha ne m en Klara har fyllt år så ska även sova över där! :))


Okej, nu måste jag på toa, vi ses ggguys :)   Blev en "mjuk" outfit då jag bara ska ha på mig det under bussresan till Boden :D  

Av Tessa Pohjanen - 12 april 2011 22:43

Paaniik! Kommer inte hinna klart med Europa arbetet till på Torsdag, har så mycket kvar, asså åh varför måste all skola vara samtidigt och så jobbig! men jag ska verkligen försöka hinna klart, får helt enkelt sitta hela dan...  



Aja, Hej förresten! Sitter i sängen och ska precis lägga mig. Tittade nyss på lite bilder och herregud vad långt hår jag hade förut, saknar det så sjukt mycket! Skulle göra vad som helst för att få tillbaka det, fast tycker om mitt bruna hår, så samma längd fast i brunt. Ska spara håret och inte bara låta det hänga slickat mot huvudet, super fint var det, haha- Nemen ska bara toppa när det blir nödvändigt. 



Okej, ska gå nurå, SES SEN 

Av Tessa Pohjanen - 12 april 2011 09:40

Hej

Sitter på skolan och ja, nu har vi internet :) Idag ska vi på teater, vilket vi var förra veckan också, får se hur den blir för den förra går inte att slå, den var så sjukt bra!


Okej måste gå nurå, ses sen

Av Tessa Pohjanen - 11 april 2011 08:40

Hola! Klockan är 8.41 nu. Vaknade och var 100 säker på att det var Onsdag...Vet inte riktigt hur jag tänkte och sen gick jag och la mig igen, tror jag var lite trött...Haha. Ska snart till skolan, hade föresten tänkt börja cykla den här veckan till skolan, all snö från vägarna borde ju vara borta nu.   


  Hoppas ni får en bra Måndag, Vi ses   

Av Tessa Pohjanen - 10 april 2011 13:34

Hejsan!

Borde väl igentligen sitta med Europa arbetet, men orkar verkligen inte just nu. Fli är här och hon sminkar sig just nu. Idag ska vi göra något kul som vi inte har kommit på ännu.

     



Har städat rummet idag, kul. Jag är inte  på blogghumör just nu känner jag, men aja, igår var jag and some friends på "I am number four" Så bra film! Måste ses!

så himla ful rubrik


Kram! och Grattis Klara

Av Tessa Pohjanen - 9 april 2011 16:47


Jag är med och tävlar om en goodiebag till sommaren från bloggen http://www.bloglovin.com/m/2487198/203317422/fb! gå in dit du också!

Presentation


Hej och välkommen till min blogg, här kommer du få läsa om mig, fotografering, dagboksinlägg, mina åsikter om saker och ting och även bilder på mina foton såklart!

komentera!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12
13
14
15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards