TessaPhoto

Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Tessa Pohjanen - 7 februari 2011 19:52

Hej!

jo jag behöver hjälp med en sak, det är en fråga om kategorierna som står typ längst ner, jag har några men kan man inte flytta upp dem?


Komentera!

komentera min komenterar jag din ;)

MÖHö



TACK! :)

Av Tessa Pohjanen - 7 februari 2011 19:36

HÄJ

Idag har det varit en jätte bra dag, superskönt att vara tillbaka i skolan igen. Tror det varganska bra att bara ta det lungt i en vecka iallafall:)

 Efter stan blev det att vara med Sofia på stan, inte så länge men jag köpte iallafall ett halsband från Ur & Penn


  


  


Haha, jag och Sofia (: inte för man typ ser mig, men iallafall. Idag åt vi mat på BV, NLV sitter i vanliga matsalen, men vi måste sitta i ett litet mögligt rum där det fårplats 3 bord(y) ganska gulligt ändå !


Kram



Presentation


Hej och välkommen till min blogg, här kommer du få läsa om mig, fotografering, dagboksinlägg, mina åsikter om saker och ting och även bilder på mina foton såklart!

komentera!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards