TessaPhoto

Alla inlägg den 19 februari 2011

Av Tessa Pohjanen - 19 februari 2011 18:25

Hejsan!

Idag har jag varit utomhus i princip hela dagen. Igår kväll sov jag över hos Flca, beställde pizza också :) idag har iallafall jag fli åkt längdskidor och fotat lite, kanske visar bilderna sen, efter det tog vi på oss lager på lager med kläder och sedan ett regnställ och hoppat omkring, varit på tak rullat, åkt omkring  precis över hela kyrkbyn, haha så kul :D ,

     

Blåa larvar här :) haha

sen har vi ätit lite våfflor också :)


efter det åkte jag till Klara och delade ut korv, så sjukt kallt! men fick iallafall en levererad, hehe. Sen när jag kom hem var det väldigt kallt så badade jag badkar, så är sjukt varm just nu. Det var verkligen jätte länge sen som jag badade badkar! Nu ska jag gå och fixa sås till panacotta, SES <3


HA EN BRA KVÄLL, ses imorgon


glöm inte melodifestivalen ikväll! (: <3

Presentation


Hej och välkommen till min blogg, här kommer du få läsa om mig, fotografering, dagboksinlägg, mina åsikter om saker och ting och även bilder på mina foton såklart!

komentera!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards