TessaPhoto

Alla inlägg den 21 februari 2011

Av Tessa Pohjanen - 21 februari 2011 21:30

Har komit på att jag aldrig uppdaterar shoping kategorin, så kan visa det jag köpte igår :)


        

HAHA SUPERDUPER BRA BILDER, JAG VILL HA MIN MAC!

Sen köpte jag tre trosor och en Bh, och jussdet en sminkbortagare. Inte för jag betalade för så mycket, förutom ringen och tre-pack örhängena, möhö.


Hejdå!

<3

Av Tessa Pohjanen - 21 februari 2011 21:22

I just cant sleep tonight.
Knowing that things aint right.
Its in the papers, its on the tv, its everywhere that I go.
Children are crying.
Soldiers are dying
Some people don't have a home
But I know there's sunshine behind that rain
I know there's good times behind that pain, hey
Can you tell me how I can make a change
I close my eyes and I can see a better day
I close my eyes and pray
I close my eyes and I can see a better day
I close my eyes and pray



Älskar låten och texten! <3


 


 I am Sitter and eat some Oreo <3



Idag har det varit vanlig skola, for hem till Sofia efter en tur på stan med Sofia och Klara. Men imorgon ska jag försöka göra klart drömjobbet och läsa, blir en riktigt rolig dag... !

Maah! På Torsdag får vi våra MacBookar :D Eeih, Eeig! YEY :D



Presentation


Hej och välkommen till min blogg, här kommer du få läsa om mig, fotografering, dagboksinlägg, mina åsikter om saker och ting och även bilder på mina foton såklart!

komentera!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards