TessaPhoto

Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Tessa Pohjanen - 11 februari 2011 21:12

Hej! känner mig inte på topp just nu, vet inte varför. Idag har det iallafall hälsat på några ryssar och dansat för oss, fick massvis med e-mejl adresser till dem, hallå? ni kan inte ens engelska! Får väll använda google translate och mejla någon gång,,om jag har tråkigt..väldigt tråkigt. Ne vad dum jag är. De var faktiskt ganska gulliga, speciellt en liten tjej som dansade. Jätte många uppträdanden, vi, ja vi sjöng Nationalsången, 2 som sjöng, resten kunde den inte. Själv mimade jag.


Ganska pinsamt, men det var ändå en helt ok dag!


Imorgon blir det maybe slalom in måttsund, får mig nog på bättre humör, syns sen' detta klipp har inget med det här att göra, men det är ganska rolig ändå, SÅKLART INGET KOMMER "PLOPPA" UPP! jag lovar


kram Tessa


Presentation


Hej och välkommen till min blogg, här kommer du få läsa om mig, fotografering, dagboksinlägg, mina åsikter om saker och ting och även bilder på mina foton såklart!

komentera!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards